Kundcase – Varumärkesfilm

Lanseringsmaterial för Zimplicit

Frustration över ineffektivt förändringsarbete är nog något vi alla kan känna igen. Entreprenörerna på Re:solvr bad oss skildra hur denna frustration kan ta sig uttryck på ett kontor någonstans i världen. En frustrerad VD försöker få sina frustrerade medarbetare att berätta hur det faktiskt går med de förändringar som ska genomföras. Det går sådär. Som tur är kan Re:solvr nu erbjuda en lösning – den nya applikationen Zimplicit, specialdesignad för att förenkla och effektivisera förändringsarbete.

Mer än bara en film

Utöver huvudfilmen producerade vi animerade sekvenser till lanseringseventet, ett flertal kortfilmer i olika format och en eventfilm. Allt undertextades på engelska och svenska och vi tog även ut stillbilder från det inspelade materialet.

“TakeOff har på ett utomordentligt proffsigt sätt gjort en försa aktivering och paketering av Zimplicit inför världslanseringen av såväl varumärket som en helt ny typ av verktyg för att genomföra förändringsarbete  i stora som små organisationer.”

– Karin Wallström Nordén, Business & Brand Strategist, Expresso Group/Zimplicit